ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 13 Δεκεμβρίου
ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑΣ - 10 Δεκεμβρίου
Η Κληρονομιά (ΝΕΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ #3) - 10 Δεκεμβρίου
Τα ταξίδια του Μαρίνου
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
-
22/11Τιμή: 12,20 10,98-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
BEST SELLERS 2025
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Τιμή Bestseller: €29,43
Συγγραφέας: ΣΙΩΜΚΟΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ Ι.
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗ Α.Ε.
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789603517238
Ημερομηνία έκδοσης: 30/11/2007
ΑγοράΠεριγραφή
Στις επιχειρήσεις, όπως και στις στρατιωτικές μάχες, η μόνη αποδεκτή έκβαση του ανταγωνισμού είναι η νίκη. Σκοπός του βιβλίου είναι να βοηθήσει όσους ασχολούνται με το μάρκετινγκ να καθορίζουν τους κανόνες του παιχνιδιού για την ανάδειξη του νικητή στην κάθε αγορά και να μάθουν πώς χρησιμοποιούνται αυτοί οι κανόνες για να επιτυγχάνονται νικηφόρα αποτελέσματα. Εξετάζεται τόσο το θεωρητικό πλαίσιο όσο και η πρακτική εφαρμογή, με ιδιαίτερη έμφαση σε ιδέες που αποδείχθηκαν χρήσιμες και βοήθησαν εκατοντάδες επαγγελματίες να διακρίνουν καλύτερα τη δυναμική του πεδίου στο οποίο ανταγωνίζονταν και να χαράξουν ισχυρές και νικηφόρες ανταγωνιστικές στρατηγικές. Το βιβλίο αυτό θα βοηθήσει τα στελέχη των επιχειρήσεων να «μετακινούνται» γρήγορα από τον κόσμο της ιδέας στον κόσμο της δράσης, να παραμένουν ψύχραιμα την ώρα της «μάχης», να εκμεταλλεύονται τη νίκη τους και να τη διαφυλάσσουν από τους ανταγωνιστές τους εξασφαλίζοντας έτσι μακροχρόνια τη θέση τους στην αγορά. Ειδικότερα, παρουσιάζονται:- το βασικό μοντέλο ανάπτυξης στρατηγικής- οι στρατηγικές του οικονομικού ανταγωνισμού,- οι τρόποι με τους οποίους αποκτούμε και διατηρούμε το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα- το προϊόν (αυτό που προσφέρουμε στον πελάτη) μέσα από διάφορες οπτικές και χαρακτηριστικά της αγοράς- το Σύστημα Ανταγωνιστικών Πληροφοριών- εργαλεία και τεχνικές για την ανάπτυξη και ανάλυση στρατηγικών εναλλακτικών δυνατοτήτων και επιλογών.

ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

ΗΓΕΤΗΣ ΔΙΧΩΣ ΤΙΤΛΟ ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΗ
Τιμή: 17,91
Αγορά
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΙΝΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΓΜΑΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ, ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ
Τιμή: 19,00
Αγορά
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ
Τιμή: 22,00
Αγορά
Η ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟΥ ΣΤΙΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΠΟ ΤΟ 1995 ΣΤΟ 2005 ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΘΕΣΜΟΙ
Τιμή: 13,78
Αγορά
ΜΕΘΕΥΡΕΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΟΙ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ ΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ
Τιμή: 45,00
Αγορά
ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΟΙΚΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ & ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΙΓΟΠΡΟΒΑΤΟΤΡΟΦΙΑ: ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ, ΕΠΙΣΤΗΜΗ & ΠΑΡΑΓΩΓΗ
Τιμή: 26,50
Αγορά
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ: ΑΣΚΗΣΕΙΣ, ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ 4Η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 44,52
Αγορά