ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

NEWSLETTER

Email

ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ

ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

BEST SELLERS 2024

Bestsellers 2024...»
All time Bests...»

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΙΝΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΓΜΑΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ, ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ

Τιμή Bestseller: €19,00

Συγγραφέας: ROUZET, EMMANUELLE

Εκδότης: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ

Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

ISBN: 9789607860859

Ημερομηνία έκδοσης: 30/04/2011

Αγορά
30/04

Περιγραφή

Το βιβλίο αυτό ασχολείται με τα ιδιαίτερα ζητήματα που απασχολούν το μάρκετινγκ στον κλάδο του "Οίνου και των οινικών αποσταγμάτων".Σ' ένα εθνικό και διεθνές περιβάλλον όλο και πιο δύσκολο, έγινε αναπόφευκτη για τους επαγγελματίες του κρασιού και των οινικών αποσταγμάτων η προσφυγή στο μάρκετινγκ και στις ειδικές τεχνικές πώλησης προκειμένου να προωθήσουν τα προϊόντα τους.Η "ποιότητα" παραμένει απαραίτητη, αλλά δεν αρκεί πια σήμερα.Είναι επιτακτική ανάγκη να αναπτύξουν τις γνώσεις τους στην πώληση εξίσου με τις γνώσεις τους στην παραγωγή.Αυτό το βιβλίο μεθοδολογίας παρουσιάζει με συγκεκριμένο και σαφή τρόπο όλα εκείνα τα εργαλεία που απαιτούνται για τη λήψη αποφάσεων, την πραγματοποίηση, παρακολούθηση και έλεγχο των ενεργειών που χρειάζεται να κάνει ο επαγγελματίας και που θα του επιτρέψουν:1. να τοποθετήσει το κρασί που θέλει να πουλήσει, μελετώντας την αγορά και προσαρμόζοντας την τοποθέτηση στα κίνητρα της πελατείας-στόχου μέσω ενός ολοκληρωμένου μίγματος μάρκετινγκ (προϊόν, τιμή, διανομή, προώθηση)2. να διαθέσει στην αγορά το κρασί, επιλέγοντας ανάλογα με τα κανάλια διανομής τις τεχνικές και τα κατάλληλα εργαλεία υποστήριξης της πώλησης, (φυλλάδια, κάρτες προϊόντος, ερωτηματολόγια γευσιγνωσίας, οργάνωση του stand...)Σ' αυτή τη νέα εμπλουτισμένη έκδοση συνδυάζονται περισσότερες τεχνικές στρατηγικής και παραδείγματα καθώς και μέσα και εργαλεία μάρκετινγκ.Περιεχόμενα:Εισαγωγή1 Ο κλάδος του κρασιού1.1 Τα νούμερα κλειδιά1.2 Η ταξινόμηση των κρασιών1.2.1 Η ταξινόμηση των κρασιών στη Γαλλία1.3 Η οργάνωση του κλάδου1.3.1 Η κάθετη οργάνωση ανά προϊόν1.3.2.Εγκάρσια οργάνωση1.4 Οι κύριες αγορές1.4.1 Η εθνική αγορά1.4.2 Η σπουδαιότητα της εξαγωγήςΣύνοψηΑ. Το Μάρκετινγκ των αμπελοοινικών προϊόντων2 Ορισμοί και ιδιαιτερότητες2.1 Το μάρκετινγκ2.1.1 Ορισμοί2.1.2 Ιστορικό2.1.3 Οι ιδιαιτερότητες του μάρκετινγκ του κρασιού2.2 Οι αρχές μάρκετινγκ2.2.1 Η τμηματοποίηση2.2.2 Η επιλογή του στόχου2.2.3

ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

31/08
31/08

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ (ΜΠΟΥΡΑΝΤΑΣ)

ΠΑΠΑΛΕΞΑΝΔΡΗ, ΝΑΝΣΥ Α.

Τιμή:   42,40

Αγορά
31/05

ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΠΩΛΗΣΗ

BIRD, TOM

Τιμή:   18,72

Αγορά
30/04

Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ

Τιμή:   21,20

Αγορά
29/02

Η ΣΥΜΦΩΝΙΚΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

ΤΙΜΟΘΕΑΤΟΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Τιμή:   16,90

Αγορά
29/02

ΗΓΕΤΗΣ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ

Συλλογικό Έργο

Τιμή:   24,90

Αγορά
31/12

ΠΕΡΙ ΑΝΤΑΡΤΟΠΟΛΕΜΟΥ

MAO, ZEDONG,

Τιμή:   12,00

Αγορά
31/12

ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ Η ΚΡΙΣΗ

ΓΙΑΝΝΙΤΣΗΣ, ΤΑΣΟΣ

Τιμή:   12,00

Αγορά
30/11

Η ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΤΩΝ Ο.Τ.Α. 2η ΕΚΔΟΣΗ

ΡΑΛΛΗΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ

Τιμή:   60,00

Αγορά