ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 13 Δεκεμβρίου
ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑΣ - 10 Δεκεμβρίου
Η Κληρονομιά (ΝΕΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ #3) - 10 Δεκεμβρίου
Τα ταξίδια του Μαρίνου
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
-
22/11Τιμή: 12,20 10,98-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
BEST SELLERS 2025
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΙΝΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΓΜΑΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ, ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ

Τιμή Bestseller: €19,00
Συγγραφέας: ROUZET, EMMANUELLE
Εκδότης: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789607860859
Ημερομηνία έκδοσης: 30/04/2011
ΑγοράΠεριγραφή
Το βιβλίο αυτό ασχολείται με τα ιδιαίτερα ζητήματα που απασχολούν το μάρκετινγκ στον κλάδο του "Οίνου και των οινικών αποσταγμάτων".Σ' ένα εθνικό και διεθνές περιβάλλον όλο και πιο δύσκολο, έγινε αναπόφευκτη για τους επαγγελματίες του κρασιού και των οινικών αποσταγμάτων η προσφυγή στο μάρκετινγκ και στις ειδικές τεχνικές πώλησης προκειμένου να προωθήσουν τα προϊόντα τους.Η "ποιότητα" παραμένει απαραίτητη, αλλά δεν αρκεί πια σήμερα.Είναι επιτακτική ανάγκη να αναπτύξουν τις γνώσεις τους στην πώληση εξίσου με τις γνώσεις τους στην παραγωγή.Αυτό το βιβλίο μεθοδολογίας παρουσιάζει με συγκεκριμένο και σαφή τρόπο όλα εκείνα τα εργαλεία που απαιτούνται για τη λήψη αποφάσεων, την πραγματοποίηση, παρακολούθηση και έλεγχο των ενεργειών που χρειάζεται να κάνει ο επαγγελματίας και που θα του επιτρέψουν:1. να τοποθετήσει το κρασί που θέλει να πουλήσει, μελετώντας την αγορά και προσαρμόζοντας την τοποθέτηση στα κίνητρα της πελατείας-στόχου μέσω ενός ολοκληρωμένου μίγματος μάρκετινγκ (προϊόν, τιμή, διανομή, προώθηση)2. να διαθέσει στην αγορά το κρασί, επιλέγοντας ανάλογα με τα κανάλια διανομής τις τεχνικές και τα κατάλληλα εργαλεία υποστήριξης της πώλησης, (φυλλάδια, κάρτες προϊόντος, ερωτηματολόγια γευσιγνωσίας, οργάνωση του stand...)Σ' αυτή τη νέα εμπλουτισμένη έκδοση συνδυάζονται περισσότερες τεχνικές στρατηγικής και παραδείγματα καθώς και μέσα και εργαλεία μάρκετινγκ.Περιεχόμενα:Εισαγωγή1 Ο κλάδος του κρασιού1.1 Τα νούμερα κλειδιά1.2 Η ταξινόμηση των κρασιών1.2.1 Η ταξινόμηση των κρασιών στη Γαλλία1.3 Η οργάνωση του κλάδου1.3.1 Η κάθετη οργάνωση ανά προϊόν1.3.2.Εγκάρσια οργάνωση1.4 Οι κύριες αγορές1.4.1 Η εθνική αγορά1.4.2 Η σπουδαιότητα της εξαγωγήςΣύνοψηΑ. Το Μάρκετινγκ των αμπελοοινικών προϊόντων2 Ορισμοί και ιδιαιτερότητες2.1 Το μάρκετινγκ2.1.1 Ορισμοί2.1.2 Ιστορικό2.1.3 Οι ιδιαιτερότητες του μάρκετινγκ του κρασιού2.2 Οι αρχές μάρκετινγκ2.2.1 Η τμηματοποίηση2.2.2 Η επιλογή του στόχου2.2.3

ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Τιμή: 23,00
Αγορά
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Α'ΤΟΜΟΣ ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ Ν. 4548/2018 ΚΑΙ 4587/2018
Τιμή: 40,00
Αγορά
Η ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ
Τιμή: 9,54
Αγορά
SWOT ANALYSIS ΑΝΑΠΤΥΞΤΕ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΑΣ
Τιμή: 10,01
Αγορά
Airbnb - Ο Απόλυτος Οδηγός για να Διαπρέψεις ως Οικοδεσπότης
Τιμή: 16,50
Αγορά
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΕ Η/Υ 3η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 40,00
Αγορά
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΥΨΗΛΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΕΩΣ ΤΟ 2007
Τιμή: 13,00
Αγορά
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ 2η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 47,00
Αγορά
CD ΜΕ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΡΑΞΕΩΝ, ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΔΟΧΩΝ ΣΕ CD-ROM ΕΚΤΕΛΕΣΗ - ΕΠΙΒΛΕΨΗ ΔΗΜOΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ ΠΡΟΤΥΠΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΜΕ ΤΟΝ Ν.4412/2016
Τιμή: 25,44
Αγορά
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ: ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ (Β' ΕΚΔΟΣΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ)
Τιμή: 50,00
Αγορά