ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 8 Αυγούστου
Λατινικά ( Τεύχος Α ) Β Λυκείου - 15 Ιουλίου
Διόφαντος ΟΕΔΒ Σετ Α' Λυκείου (NTYMENΑ) - 15 Ιουλίου
Θρησκευτικά Β' Λυκείου ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
16/05Τιμή: 22,20 19,98-10%
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
-
01/07Τιμή: 10,00
BEST SELLERS 2024
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΙΝΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΓΜΑΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ, ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ
Τιμή Bestseller: €19,00
Συγγραφέας: ROUZET, EMMANUELLE
Εκδότης: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789607860859
Ημερομηνία έκδοσης: 30/04/2011
ΑγοράΠεριγραφή
Το βιβλίο αυτό ασχολείται με τα ιδιαίτερα ζητήματα που απασχολούν το μάρκετινγκ στον κλάδο του "Οίνου και των οινικών αποσταγμάτων".Σ' ένα εθνικό και διεθνές περιβάλλον όλο και πιο δύσκολο, έγινε αναπόφευκτη για τους επαγγελματίες του κρασιού και των οινικών αποσταγμάτων η προσφυγή στο μάρκετινγκ και στις ειδικές τεχνικές πώλησης προκειμένου να προωθήσουν τα προϊόντα τους.Η "ποιότητα" παραμένει απαραίτητη, αλλά δεν αρκεί πια σήμερα.Είναι επιτακτική ανάγκη να αναπτύξουν τις γνώσεις τους στην πώληση εξίσου με τις γνώσεις τους στην παραγωγή.Αυτό το βιβλίο μεθοδολογίας παρουσιάζει με συγκεκριμένο και σαφή τρόπο όλα εκείνα τα εργαλεία που απαιτούνται για τη λήψη αποφάσεων, την πραγματοποίηση, παρακολούθηση και έλεγχο των ενεργειών που χρειάζεται να κάνει ο επαγγελματίας και που θα του επιτρέψουν:1. να τοποθετήσει το κρασί που θέλει να πουλήσει, μελετώντας την αγορά και προσαρμόζοντας την τοποθέτηση στα κίνητρα της πελατείας-στόχου μέσω ενός ολοκληρωμένου μίγματος μάρκετινγκ (προϊόν, τιμή, διανομή, προώθηση)2. να διαθέσει στην αγορά το κρασί, επιλέγοντας ανάλογα με τα κανάλια διανομής τις τεχνικές και τα κατάλληλα εργαλεία υποστήριξης της πώλησης, (φυλλάδια, κάρτες προϊόντος, ερωτηματολόγια γευσιγνωσίας, οργάνωση του stand...)Σ' αυτή τη νέα εμπλουτισμένη έκδοση συνδυάζονται περισσότερες τεχνικές στρατηγικής και παραδείγματα καθώς και μέσα και εργαλεία μάρκετινγκ.Περιεχόμενα:Εισαγωγή1 Ο κλάδος του κρασιού1.1 Τα νούμερα κλειδιά1.2 Η ταξινόμηση των κρασιών1.2.1 Η ταξινόμηση των κρασιών στη Γαλλία1.3 Η οργάνωση του κλάδου1.3.1 Η κάθετη οργάνωση ανά προϊόν1.3.2.Εγκάρσια οργάνωση1.4 Οι κύριες αγορές1.4.1 Η εθνική αγορά1.4.2 Η σπουδαιότητα της εξαγωγήςΣύνοψηΑ. Το Μάρκετινγκ των αμπελοοινικών προϊόντων2 Ορισμοί και ιδιαιτερότητες2.1 Το μάρκετινγκ2.1.1 Ορισμοί2.1.2 Ιστορικό2.1.3 Οι ιδιαιτερότητες του μάρκετινγκ του κρασιού2.2 Οι αρχές μάρκετινγκ2.2.1 Η τμηματοποίηση2.2.2 Η επιλογή του στόχου2.2.3
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ 1830-2008 ΟΡΑΜΑΤΑ, ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΤΑΙΩΣΕΙΣ
Τιμή: 38,16
ΑγοράΝΕΥΡΟΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ 5 ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ, ΑΠΟ ΤΟ MARKETING ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ
Τιμή: 15,00
ΑγοράΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ
Τιμή: 76,03
ΑγοράΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΦΑΣΕΙΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τιμή: 20,14
ΑγοράΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ - ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ - ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
Τιμή: 26,00
ΑγοράΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΕ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ 2η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 49,86
ΑγοράΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Τιμή: 57,00
ΑγοράΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ, ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ
Τιμή: 30,00
ΑγοράΗΓΕΣΙΑ ΠΩΣ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
Τιμή: 13,30
ΑγοράΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΝΑΥΤΙΛΙΑ, ΕΜΠΟΡΙΟ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 3η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 37,00
ΑγοράΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ. ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
Τιμή: 27,00
ΑγοράΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΣΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ
Τιμή: 30,00
Αγορά