ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 13 Δεκεμβρίου
ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑΣ - 10 Δεκεμβρίου
Η Κληρονομιά (ΝΕΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ #3) - 10 Δεκεμβρίου
Τα ταξίδια του Μαρίνου
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
-
22/11Τιμή: 12,20 10,98-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
BEST SELLERS 2025
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΙΝΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΓΜΑΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ, ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ

Τιμή Bestseller: €19,00
Συγγραφέας: ROUZET, EMMANUELLE
Εκδότης: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789607860859
Ημερομηνία έκδοσης: 30/04/2011
ΑγοράΠεριγραφή
Το βιβλίο αυτό ασχολείται με τα ιδιαίτερα ζητήματα που απασχολούν το μάρκετινγκ στον κλάδο του "Οίνου και των οινικών αποσταγμάτων".Σ' ένα εθνικό και διεθνές περιβάλλον όλο και πιο δύσκολο, έγινε αναπόφευκτη για τους επαγγελματίες του κρασιού και των οινικών αποσταγμάτων η προσφυγή στο μάρκετινγκ και στις ειδικές τεχνικές πώλησης προκειμένου να προωθήσουν τα προϊόντα τους.Η "ποιότητα" παραμένει απαραίτητη, αλλά δεν αρκεί πια σήμερα.Είναι επιτακτική ανάγκη να αναπτύξουν τις γνώσεις τους στην πώληση εξίσου με τις γνώσεις τους στην παραγωγή.Αυτό το βιβλίο μεθοδολογίας παρουσιάζει με συγκεκριμένο και σαφή τρόπο όλα εκείνα τα εργαλεία που απαιτούνται για τη λήψη αποφάσεων, την πραγματοποίηση, παρακολούθηση και έλεγχο των ενεργειών που χρειάζεται να κάνει ο επαγγελματίας και που θα του επιτρέψουν:1. να τοποθετήσει το κρασί που θέλει να πουλήσει, μελετώντας την αγορά και προσαρμόζοντας την τοποθέτηση στα κίνητρα της πελατείας-στόχου μέσω ενός ολοκληρωμένου μίγματος μάρκετινγκ (προϊόν, τιμή, διανομή, προώθηση)2. να διαθέσει στην αγορά το κρασί, επιλέγοντας ανάλογα με τα κανάλια διανομής τις τεχνικές και τα κατάλληλα εργαλεία υποστήριξης της πώλησης, (φυλλάδια, κάρτες προϊόντος, ερωτηματολόγια γευσιγνωσίας, οργάνωση του stand...)Σ' αυτή τη νέα εμπλουτισμένη έκδοση συνδυάζονται περισσότερες τεχνικές στρατηγικής και παραδείγματα καθώς και μέσα και εργαλεία μάρκετινγκ.Περιεχόμενα:Εισαγωγή1 Ο κλάδος του κρασιού1.1 Τα νούμερα κλειδιά1.2 Η ταξινόμηση των κρασιών1.2.1 Η ταξινόμηση των κρασιών στη Γαλλία1.3 Η οργάνωση του κλάδου1.3.1 Η κάθετη οργάνωση ανά προϊόν1.3.2.Εγκάρσια οργάνωση1.4 Οι κύριες αγορές1.4.1 Η εθνική αγορά1.4.2 Η σπουδαιότητα της εξαγωγήςΣύνοψηΑ. Το Μάρκετινγκ των αμπελοοινικών προϊόντων2 Ορισμοί και ιδιαιτερότητες2.1 Το μάρκετινγκ2.1.1 Ορισμοί2.1.2 Ιστορικό2.1.3 Οι ιδιαιτερότητες του μάρκετινγκ του κρασιού2.2 Οι αρχές μάρκετινγκ2.2.1 Η τμηματοποίηση2.2.2 Η επιλογή του στόχου2.2.3

ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ, ΛΥΜΕΝΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
Τιμή: 63,60
Αγορά
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
Τιμή: 14,00
Αγορά
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ
Τιμή: 39,00
Αγορά
ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΤΟΥ SECURITY MANAGER
Τιμή: 29,00
Αγορά
ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΥΜΝΩΝ
Τιμή: 32,80
Αγορά
ΥΓΕΙΑ, ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΝΙΣΟΤΙΜΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ, ΧΑΣΜΑΤΑ ΕΥΖΩΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Τιμή: 15,90
Αγορά
LOGISTICS ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ
Τιμή: 48,78
Αγορά
ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΕΤΡΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΧΗΜΕΙΟΜΕΤΡΙΑΣ
Τιμή: 21,20
Αγορά
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΠΛΑΙΣΙΟ, ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ
Τιμή: 33,00
Αγορά
Η ΕΞΙΣΩΣΗ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΙ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
Τιμή: 10,00
Αγορά