ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 8 Αυγούστου
Λατινικά ( Τεύχος Α ) Β Λυκείου - 15 Ιουλίου
Διόφαντος ΟΕΔΒ Σετ Α' Λυκείου (NTYMENΑ) - 15 Ιουλίου
Θρησκευτικά Β' Λυκείου ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
16/05Τιμή: 22,20 19,98-10%
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
-
01/07Τιμή: 10,00
BEST SELLERS 2024
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ΒΓΕΙΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ, ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΘΕΛΗΣΗ ΓΙΑ ΗΓΕΣΙΑ
Τιμή Bestseller: €15,42
Συγγραφέας: SANDBERG, SHERYL
Εκδότης: Πατάκης
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789601651293
Ημερομηνία έκδοσης: 30/11/2013
ΑγοράΠεριγραφή
Οι γυναίκες αποτελούν το 60% των αποφοίτων πανεπιστηµίου στην Ελλάδα (το αντίστοιχο ποσοστό στις Ηνωµένες Πολιτείες είναι 50%) αλλά παρ’ όλα αυτά, οι άντρες εξακολουθούν να κατέχουν τις περισσότερες ηγετικές θέσεις στις επιχειρήσεις και στη δηµόσια διοίκηση. Αυτό σηµαίνει ότι η φωνή των γυναικών δεν ακούγεται ακόµα εξίσου δυνατά στις αποφάσεις που επηρεάζουν περισσότερο τη ζωή µας. Στο "Lean In", η Σέρυλ Σάντµπεργκ εξετάζει τους λόγους για τους οποίους οι γυναίκες έχουν µείνει πίσω όσον αφορά την κατάκτηση ηγετικών ρόλων, εξηγεί τις πρωταρχικές αιτίες και προτείνει αποτελεσµατικές λύσεις µε γνώµονα την κοινή λογική, που µπορούν να επιτρέψουν στις γυναίκες να αναπτύξουν πλήρως τις δυνατότητές τους.Η Σάντµπεργκ είναι διευθύντρια επιχειρησιακών λειτουργιών του Facebook και κατατάσσεται από το περιοδικό "Fortune" στη Λίστα των 50 Ισχυρότερων Γυναικών στις Επιχειρήσεις και από το Time στα 100 άτοµα µε τη µεγαλύτερη επιρροή στον κόσµο. Το 2010, έδωσε µια συγκλονιστική οµιλία TED, όπου περιέγραφε πώς οι γυναίκες κάνουν άθελά τους πίσω στην καριέρα τους. Η οµιλία της, που έχει πλέον πάνω από δύο εκατοµµύρια προβολές στο ίντερνετ, ενθάρρυνε τις γυναίκες να "καθίσουν στο τραπέζι" (των συσκέψεων), να επιδιώξουν προκλήσεις, να πάρουν ρίσκα και να κυνηγήσουν δυναµικά τους στόχους τους.Στο "Lean In", η Σάντµπεργκ εµβαθύνει σ’ αυτά τα ζητήµατα, συνδυάζοντας προσωπικές ιστορίες, στατιστικά δεδοµένα και σοβαρή έρευνα για να διαλύσει τα σύννεφα της σύγχυσης και της µεροληψίας που περιβάλλουν τη ζωή και τις επιλογές των εργαζόµενων γυναικών.Καταγράφει τις δικές της αποφάσεις, τα λάθη και την καθηµερινή προσπάθεια να κάνει τις σωστές επιλογές για τον εαυτό της, την καριέρα της και την οικογένειά της. ?ίνει πρακτικές συµβουλές για τεχνικές διαπραγµάτευσης, για το mentoring και για το χτίσιµο µιας ικανοποιητικής σταδιοδροµίας, παροτρύνοντας τις γυναίκες να θέτουν όρια και να εγκαταλείψουν τον µύθο του "να τα έχουν όλα" και να παραιτηθούν από την ψευδαίσθηση ότι µπορούν να κάν
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΑΣΤΕΓΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ
Τιμή: 13,90
ΑγοράΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Τιμή: 9,00
ΑγοράΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ (18ΟΣ-19ΟΣ-ΑΡΧΕΣ 20ΟΥ ΑΙΩΝΑ) ΜΕΡΙΜΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΝΟΙΑ
Τιμή: 23,32
ΑγοράΗ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ GESTALT: ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ
Τιμή: 18,00
ΑγοράΓΙΟΡΤΗ ΣΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ 365 ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΓΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΕΤΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 1Η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 16,65
ΑγοράΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΩΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΩΣ ΜΟΧΛΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 2010-2013
Τιμή: 20,00
ΑγοράΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ: ΘΕΩΡΙΑ & ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Τιμή: 11,00
ΑγοράΑΡΧΕΣ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Τιμή: 36,00
Αγορά