ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

NEWSLETTER

Email

ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ

ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

BEST SELLERS 2024

Bestsellers 2024...»
All time Bests...»

BRAND, Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ

Τιμή Bestseller: €8,96

Συγγραφέας: ΝΑΛΜΠΑΝΤΗΣ, ΜΙΧΑΗΛ Ε.

Εκδότης: Φερενίκη

Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

ISBN: 9789609513227

Ημερομηνία έκδοσης: 30/09/2013

Αγορά
30/09

Περιγραφή

Γιατί οι περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις και οργανισμοί αποδεικνύονται αδύναμοι στη δημιουργία και εγκαθίδρυση ισχυρών brands σε εθνικό, αλλά και παγκόσμιο επίπεδο;Σε αυτό το ερώτημα έρχεται να δώσει απάντηση το πρώτο ελληνικό βιβλίο για το branding. O αναγνώστης έχει την ευκαιρία να μάθει για την έννοια brand, για τους φορείς του, το branding, τη στρατηγική, αλλά και τους πέντε κρίσιμους παράγοντες τους οποίους καθορίζει και από τους οποίους επηρεάζεται, εμπλουτισμένους με πολλά παραδείγματα. Απευθύνεται λοιπόν σε όλους όσοι, είτε ως επιχειρηματίες είτε ως καταναλωτές, ενδιαφέρονται για το brand και τον τρόπο που μπορεί να λειτουργήσει καταλυτικά σε κάθε επιχείρηση.

ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

31/08
31/08

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ (ΜΠΟΥΡΑΝΤΑΣ)

ΠΑΠΑΛΕΞΑΝΔΡΗ, ΝΑΝΣΥ Α.

Τιμή:   42,40

Αγορά
31/05

ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΠΩΛΗΣΗ

BIRD, TOM

Τιμή:   18,72

Αγορά
30/04

Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ

Τιμή:   21,20

Αγορά
29/02

Η ΣΥΜΦΩΝΙΚΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

ΤΙΜΟΘΕΑΤΟΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Τιμή:   16,90

Αγορά
29/02

ΗΓΕΤΗΣ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ

Συλλογικό Έργο

Τιμή:   24,90

Αγορά
31/12

ΠΕΡΙ ΑΝΤΑΡΤΟΠΟΛΕΜΟΥ

MAO, ZEDONG,

Τιμή:   12,00

Αγορά
31/12

ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ Η ΚΡΙΣΗ

ΓΙΑΝΝΙΤΣΗΣ, ΤΑΣΟΣ

Τιμή:   12,00

Αγορά
30/11

Η ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΤΩΝ Ο.Τ.Α. 2η ΕΚΔΟΣΗ

ΡΑΛΛΗΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ

Τιμή:   60,00

Αγορά