ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

NEWSLETTER

Email

ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ

ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

BEST SELLERS 2024

Bestsellers 2024...»
All time Bests...»

ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

Τιμή Bestseller: €31,00

Συγγραφέας: ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ, ΚΩΣΤΑΣ

Εκδότης: ROSILI

Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

ISBN: 9789608574960

Ημερομηνία έκδοσης: 31/12/2001

Αγορά
31/12

Περιγραφή

Το βιβλίο "Αρχές μάρκετινγκ, η ελληνική προσέγγιση" απευθύνεται στους φοιτητές και στα στελέχη επιχειρήσεων που επιθυμούν να έχουν μια σύντομη και περιεκτική γνώση σχετικά με το Μάρκετινγκ. Ο άξονας επάνω στον οποίο κινείται ολόκληρη η συγγραφική σκέψη είναι η σύνδεση της θεωρίας του Μάρκετινγκ με την ελληνική επιχειρηματική πραγματικότητα. Συμπεριλαμβάνει τις πιο πρόσφατες απόψεις 'Ιντερνετ και Προσωπικού Μάρκετινγκ. Το βιβλίο αυτό είναι γραμμένο σε γλώσσα απλή και κατανοητή. Κάθε κεφάλαιο συνοδεύεται από ερωτήσεις, εργασίες εφαρμογής και ασκήσεις αντλημένες από περιπτώσεις ελληνικών επιχειρήσεων.

ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

31/05

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΓΝΩΣΗΣ

ΡΩΣΣΙΔΗΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ Φ.

Τιμή:   17,10

Αγορά
31/03

ΔΙΟΙΚΩΝΤΑΣ (Σ)ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ 1Η ΕΚΔΟΣΗ

ΚΑΡΚΑΤΣΟΥΛΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Γ.

Τιμή:   18,00

Αγορά
31/12

ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ

LEMPEREUR, ALAIN

Τιμή:   18,77

Αγορά
31/10

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΡΓΩΝ

KERZNER, HAROLD

Τιμή:   77,02

Αγορά
31/10

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

ΣΤΕΙΑΚΑΚΗΣ, ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ

Τιμή:   67,00

Αγορά
31/10

ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΦΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΚΕΡΔΗ

ΚΡΙΤΣΩΤΑΚΙΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ

Τιμή:   16,00

Αγορά