ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 8 Αυγούστου
Λατινικά ( Τεύχος Α ) Β Λυκείου - 15 Ιουλίου
Διόφαντος ΟΕΔΒ Σετ Α' Λυκείου (NTYMENΑ) - 15 Ιουλίου
Θρησκευτικά Β' Λυκείου ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
16/05Τιμή: 22,20 19,98-10%
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
-
01/07Τιμή: 10,00
BEST SELLERS 2024
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Τιμή Bestseller: €31,00
Συγγραφέας: ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ, ΚΩΣΤΑΣ
Εκδότης: ROSILI
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789608574960
Ημερομηνία έκδοσης: 31/12/2001
ΑγοράΠεριγραφή
Το βιβλίο "Αρχές μάρκετινγκ, η ελληνική προσέγγιση" απευθύνεται στους φοιτητές και στα στελέχη επιχειρήσεων που επιθυμούν να έχουν μια σύντομη και περιεκτική γνώση σχετικά με το Μάρκετινγκ. Ο άξονας επάνω στον οποίο κινείται ολόκληρη η συγγραφική σκέψη είναι η σύνδεση της θεωρίας του Μάρκετινγκ με την ελληνική επιχειρηματική πραγματικότητα. Συμπεριλαμβάνει τις πιο πρόσφατες απόψεις 'Ιντερνετ και Προσωπικού Μάρκετινγκ. Το βιβλίο αυτό είναι γραμμένο σε γλώσσα απλή και κατανοητή. Κάθε κεφάλαιο συνοδεύεται από ερωτήσεις, εργασίες εφαρμογής και ασκήσεις αντλημένες από περιπτώσεις ελληνικών επιχειρήσεων.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΚΡΑΤΟΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ 3η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 16,96
ΑγοράΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΙΑ ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΚΑΙ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ
Τιμή: 21,20
Αγορά