ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 8 Αυγούστου
Λατινικά ( Τεύχος Α ) Β Λυκείου - 15 Ιουλίου
Διόφαντος ΟΕΔΒ Σετ Α' Λυκείου (NTYMENΑ) - 15 Ιουλίου
Θρησκευτικά Β' Λυκείου ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
16/05Τιμή: 22,20 19,98-10%
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
-
01/07Τιμή: 10,00
BEST SELLERS 2024
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ 21Ο ΑΙΩΝΑ
Τιμή Bestseller: €40,28
Συγγραφέας: MCQUAIL, DENIS
Εκδότης: Καστανιώτη
Κατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ - ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ
ISBN: 9789600333015
Ημερομηνία έκδοσης: 30/09/2003
ΑγοράΠεριγραφή
Το βιβλίο αυτό προσφέρει μια πλήρη και συγκροτημένη εισαγωγή στις παραδοσιακές και σύγχρονες προσεγγίσεις της επικοινωνιακής έρευνας και θεωρίας.-Αποτελεί μια πλήρη επισκόπηση στα βασικά συστατικά της μαζικής επικοινωνίας -τον πομπό, το μήνυμα, το κοινό.-Αναφέρεται στα σύγχρονα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας, τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες, κινηματογράφο, μουσική, τα νέα τηλεοπτικά μέσα και το διαδίκτυο.-Δείχνει με ποιο τρόπο οι θεωρητικές προσεγγίσεις για τη μαζική επικοινωνία συσχετίζονται με την ευρύτερη αντίληψή μας για την κοινωνία και τον πολιτισμό.-Προσφέρει ένα λεξικό αποτελούμενο από περίπου εκατό λήμματα και έννοιες για τη μελέτη των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας.Με το βιβλίο αυτό, ο Ντένις ΜακΚουέιλ δημιουργεί μια νέα και εξαιρετικά σύγχρονη εγκυκλοπαίδεια για τη θεωρία και την έρευνα στο πεδίο της μαζικής επικοινωνίας. Το βιβλίο αποτελείται από έξι μέρη που καλύπτουν τις θεωρίες, τις δομές, την οργάνωση, το περιεχόμενο, το ακροατήριο και τις επιδράσεις της μαζικής επικοινωνίας. Επιπλέον, το βιβλίο συμπεριλαμβάνει τις νεότερες θεωρίες για τη ψηφιακή επικοινωνία, την Κοινωνία της Πληροφορίας και την παγκοσμιοποίηση, καθώς και τις θεωρήσεις που συνδέονται με τα νέα μέσα. Προσφέρει, επίσης, διαγράμματα, προσπαθώντας να απεικονίσει τα βασικά στοιχεία των θεωριών, και δίνει ιδιαίτερη έμφαση στις σχέσεις των δύο φύλων, στην παγκοσμιοποίηση της επικοινωνίας, στις έρευνες για το ακροατήριο, στην πρόσληψη των μηνυμάτων των ΜΜΕ, στις δομές και τις λειτουργίες των επικοινωνιακών θεσμών, αποτιμώντας παράλληλα το ρόλο των ΜΜΕ στη σύγχρονη δημοκρατία.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ - ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ
Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΕΞΗ ΣΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΤΑ ΑΚΡΑ: ΔΙ-ΑΙΣΘΗΣΗ, ΘΑΝΑΤΟΣ, ΓΥΝΑΙΚΕΣ
Τιμή: 29,90
ΑγοράEΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ. ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ- ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Τιμή: 24,99
ΑγοράΗ ΖΩΗ ΧΩΡΙΣ ΕΜΕΝΑ ΕΜΦΥΛΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΑ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ 1Η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 6,36
ΑγοράΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΤΟΝ 19Ο ΑΙΩΝΑ
Τιμή: 26,50
ΑγοράΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΞΙΚΗ ΠΑΛΗ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΤΩΝ ΣΥΜΜΟΡΙΩΝ ΔΥΟ ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ
Τιμή: 12,72
ΑγοράΔΗΜΟΣΙΑ ΣΦΑΙΡΑ ΣΕ ΚΡΙΣΗ ΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΤΑΙ Η ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΣΤΑ ΜΜΕ (2009-2016) ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τιμή: 19,08
ΑγοράΤΟΞΙΚΟΜΑΝΙΑ ΔΙ' ΗΡΩΙΝΗΣ Η ΧΡΗΣΗ ΟΥΣΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΜΕΣΟΠΟΛΕΜΟΥ
Τιμή: 18,90
Αγορά