ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 13 Δεκεμβρίου
ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑΣ - 10 Δεκεμβρίου
Η Κληρονομιά (ΝΕΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ #3) - 10 Δεκεμβρίου
Τα ταξίδια του Μαρίνου
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
-
22/11Τιμή: 12,20 10,98-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
BEST SELLERS 2025
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΥΠΟΙ ΤΟΥ ΧΙΟΥΜΟΡ: ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ: ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ: ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ: ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Τιμή Bestseller: €12,94
Συγγραφέας: ΧΑΤΖΗΘΩΜΑΣ, ΛΕΩΝΙΔΑΣ Δ.
Εκδότης: University Studio Press
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789601217369
Ημερομηνία έκδοσης: 31/10/2008
ΑγοράΠεριγραφή
Η παρούσα μονογραφία αποτελεί τον καρπό μίας σειράς τριών ερευνών που πραγματοποιήθηκαν στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών και στο Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, για την κατανόηση της επίδρασης του χιούμορ στην αποτελεσματικότητα της τηλεοπτικής διαφήμισης. Ακολουθείται μία νέα προσέγγιση που έχει ως πυρήνα της τα δομικά στοιχεία του χιούμορ, δηλαδή τις διαδικασίες γέννησης της χιουμοριστικής διαφήμισης. Ο τρόπος λειτουργίας και δημιουργίας του χιούμορ φαίνεται ότι μπορεί να εξηγήσει σε μεγάλο βαθμό γιατί οι ερευνητές της διαφήμισης έχουν καταλήξει σε αντικρουόμενα αποτελέσματα, όσον αφορά στην επίτευξη των επικοινωνιακών στόχων με τη χρήση του χιούμορ. Με άλλα λόγια, η χρήση διαφορετικών τύπων χιούμορ στη διαφήμιση δύναται να οδηγήσει σε διαφορετικά διαφημιστικά αποτελέσματα. [...](από τον πρόλογο του συγγραφέα)

ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

100 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΑΡΜΑΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ
Τιμή: 8,48
Αγορά
NΕΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ, ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ, ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ
Τιμή: 85,00
Αγορά
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (FOOD AND BEVERAGE MANAGEMENT)
Τιμή: 20,14
Αγορά
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Τιμή: 31,80
Αγορά
ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ: Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΣΥΜΕΡΙΦΟΡΑ ΣΕ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Τιμή: 25,44
Αγορά