ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 8 Αυγούστου
Λατινικά ( Τεύχος Α ) Β Λυκείου - 15 Ιουλίου
Διόφαντος ΟΕΔΒ Σετ Α' Λυκείου (NTYMENΑ) - 15 Ιουλίου
Θρησκευτικά Β' Λυκείου ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
16/05Τιμή: 22,20 19,98-10%
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
-
01/07Τιμή: 10,00 3,00-70%
BEST SELLERS 2024
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΥΠΟΙ ΤΟΥ ΧΙΟΥΜΟΡ: ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ: ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ: ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ: ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
![](https://bestseller.gr/images/books/big//9/9789601217369.jpg)
Τιμή Bestseller: €12,94
Συγγραφέας: ΧΑΤΖΗΘΩΜΑΣ, ΛΕΩΝΙΔΑΣ Δ.
Εκδότης: University Studio Press
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789601217369
Ημερομηνία έκδοσης: 31/10/2008
ΑγοράΠεριγραφή
Η παρούσα μονογραφία αποτελεί τον καρπό μίας σειράς τριών ερευνών που πραγματοποιήθηκαν στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών και στο Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, για την κατανόηση της επίδρασης του χιούμορ στην αποτελεσματικότητα της τηλεοπτικής διαφήμισης. Ακολουθείται μία νέα προσέγγιση που έχει ως πυρήνα της τα δομικά στοιχεία του χιούμορ, δηλαδή τις διαδικασίες γέννησης της χιουμοριστικής διαφήμισης. Ο τρόπος λειτουργίας και δημιουργίας του χιούμορ φαίνεται ότι μπορεί να εξηγήσει σε μεγάλο βαθμό γιατί οι ερευνητές της διαφήμισης έχουν καταλήξει σε αντικρουόμενα αποτελέσματα, όσον αφορά στην επίτευξη των επικοινωνιακών στόχων με τη χρήση του χιούμορ. Με άλλα λόγια, η χρήση διαφορετικών τύπων χιούμορ στη διαφήμιση δύναται να οδηγήσει σε διαφορετικά διαφημιστικά αποτελέσματα. [...](από τον πρόλογο του συγγραφέα)
![](https://bestseller.gr/images/spacer.gif)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
![](https://bestseller.gr/images/books/processed//8/9786188267008.jpg)
Η ΚΛΙΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΩΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΩΣ ΜΟΧΛΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 2010-2013
Τιμή: 20,00
Αγορά![](https://bestseller.gr/images/books/processed//5/9789604586745.jpg)
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ: ΘΕΩΡΙΑ & ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Τιμή: 11,00
Αγορά![](https://bestseller.gr/images/default_pic.png)
ΑΡΧΕΣ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Τιμή: 36,00
Αγορά![](https://bestseller.gr/images/books/processed//7/9789607800657.jpg)
ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΦΩΤΟΒΟΛΙΔΕΣ; Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΕΤΙΑ 2016-2018
Τιμή: 12,72
Αγορά![](https://bestseller.gr/images/books/processed//7/9786185226107.jpg)
ΚΑΝΤΕ ΤΟ... ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ ΕΝΑΣ ΧΡΗΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΣΑΣ ΣΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ
Τιμή: 5,00
Αγορά![](https://bestseller.gr/images/books/processed//3/9789600232363.jpg)
ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΘΕΣΜΟΙ ΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΜΙΑΣ ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
Τιμή: 31,80
Αγορά![](https://bestseller.gr/images/books/processed//2/9786185093372.jpg)
50 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ MANAGEMENT ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ
Τιμή: 8,80
Αγορά![](https://bestseller.gr/images/books/processed//4/9789601430874.jpg)
Η ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ, ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΤΩΝ ΓΕΝΕΩΝ ΚΑΙ ΜΙΑ ΛΥΣΗ
Τιμή: 14,00
Αγορά![](https://bestseller.gr/images/books/processed//3/9786185131173.jpg)
ΑΝΑΠΤΥΞΤΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΤΕ ΤΑ 9 ΓΡΑΝΑΖΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΙΩΣΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
Τιμή: 19,89
Αγορά