ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 8 Αυγούστου
Λατινικά ( Τεύχος Α ) Β Λυκείου - 15 Ιουλίου
Διόφαντος ΟΕΔΒ Σετ Α' Λυκείου (NTYMENΑ) - 15 Ιουλίου
Θρησκευτικά Β' Λυκείου ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
16/05Τιμή: 22,20 19,98-10%
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
-
01/07Τιμή: 10,00
BEST SELLERS 2024
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΥΠΟΙ ΤΟΥ ΧΙΟΥΜΟΡ: ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ: ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ: ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ: ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Τιμή Bestseller: €12,94
Συγγραφέας: ΧΑΤΖΗΘΩΜΑΣ, ΛΕΩΝΙΔΑΣ Δ.
Εκδότης: University Studio Press
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789601217369
Ημερομηνία έκδοσης: 31/10/2008
ΑγοράΠεριγραφή
Η παρούσα μονογραφία αποτελεί τον καρπό μίας σειράς τριών ερευνών που πραγματοποιήθηκαν στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών και στο Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, για την κατανόηση της επίδρασης του χιούμορ στην αποτελεσματικότητα της τηλεοπτικής διαφήμισης. Ακολουθείται μία νέα προσέγγιση που έχει ως πυρήνα της τα δομικά στοιχεία του χιούμορ, δηλαδή τις διαδικασίες γέννησης της χιουμοριστικής διαφήμισης. Ο τρόπος λειτουργίας και δημιουργίας του χιούμορ φαίνεται ότι μπορεί να εξηγήσει σε μεγάλο βαθμό γιατί οι ερευνητές της διαφήμισης έχουν καταλήξει σε αντικρουόμενα αποτελέσματα, όσον αφορά στην επίτευξη των επικοινωνιακών στόχων με τη χρήση του χιούμορ. Με άλλα λόγια, η χρήση διαφορετικών τύπων χιούμορ στη διαφήμιση δύναται να οδηγήσει σε διαφορετικά διαφημιστικά αποτελέσματα. [...](από τον πρόλογο του συγγραφέα)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ: ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ (Β' ΕΚΔΟΣΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ)
Τιμή: 50,00
ΑγοράΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΩΝ ΑΝΑΒΑΣΙΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΕΞ ΑΝΑΓΚΗΣ Η ΕΚ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΩΣ; ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τιμή: 19,08
ΑγοράΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΘΕΩΡΙΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΛΥΜΕΝΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ Η/Υ
Τιμή: 55,00
ΑγοράΔομικές μηχανές, λειτουργική ανάλυση και κοστολόγηση έργων πολιτικού μηχανικού
Τιμή: 19,00
ΑγοράΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΕΝΝΟΙΕΣ, ΓΛΩΣΣΕΣ, ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ
Τιμή: 92,86
ΑγοράΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΠΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Τιμή: 8,00
ΑγοράΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ BUSINESS MANAGEMENT
Τιμή: 22,00
ΑγοράΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Τιμή: 20,00
ΑγοράΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΜΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΒΑΣΙΣΜΕΝΗ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΤΥΠΑ
Τιμή: 55,00
ΑγοράΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗ ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΕΞΟΔΟΙ ΥΠΟ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΡΙΣΗΣ
Τιμή: 21,20
Αγορά