ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

NEWSLETTER

Email

ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ

ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

BEST SELLERS 2024

Bestsellers 2024...»
All time Bests...»

ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΥΠΟΙ ΤΟΥ ΧΙΟΥΜΟΡ: ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ: ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ: ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ: ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Τιμή Bestseller: €12,94

Συγγραφέας: ΧΑΤΖΗΘΩΜΑΣ, ΛΕΩΝΙΔΑΣ Δ.

Εκδότης: University Studio Press

Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

ISBN: 9789601217369

Ημερομηνία έκδοσης: 31/10/2008

Αγορά
31/10

Περιγραφή

Η παρούσα μονογραφία αποτελεί τον καρπό μίας σειράς τριών ερευνών που πραγματοποιήθηκαν στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών και στο Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, για την κατανόηση της επίδρασης του χιούμορ στην αποτελεσματικότητα της τηλεοπτικής διαφήμισης. Ακολουθείται μία νέα προσέγγιση που έχει ως πυρήνα της τα δομικά στοιχεία του χιούμορ, δηλαδή τις διαδικασίες γέννησης της χιουμοριστικής διαφήμισης. Ο τρόπος λειτουργίας και δημιουργίας του χιούμορ φαίνεται ότι μπορεί να εξηγήσει σε μεγάλο βαθμό γιατί οι ερευνητές της διαφήμισης έχουν καταλήξει σε αντικρουόμενα αποτελέσματα, όσον αφορά στην επίτευξη των επικοινωνιακών στόχων με τη χρήση του χιούμορ. Με άλλα λόγια, η χρήση διαφορετικών τύπων χιούμορ στη διαφήμιση δύναται να οδηγήσει σε διαφορετικά διαφημιστικά αποτελέσματα. [...](από τον πρόλογο του συγγραφέα)

ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

17/09

ΣΥΓΧΡΟΝΟ MARKETING

ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Γ.

Τιμή:   35,00

Αγορά
17/09

ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ

Συλλογικό Έργο

Τιμή:   60,00

Αγορά
31/08

ΤΟ COACHING ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ

ΛΙΟΛΙΟΥ, ΖΩΗ

Τιμή:   15,00

Αγορά
31/07
11/07

Πολιτικές Στέγασης Προσφύγων

ΚΟΥΡΑΧΑΝΗΣ, ΝΙΚΟΣ

Τιμή:   15,90

Αγορά
30/06
30/06
17/06

ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ

ΝΙΚΟΛΕΤΤΗ - ΜΟΡΦΙΤΟΥ, ΛΙΑ

Τιμή:   9,00

Αγορά
22/05

ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΥΣ... ΚΑΙ ΜΗ

ΖΑΙΡΗΣ, ΑΝΤΩΝΗΣ Γ.

Τιμή:   14,00

Αγορά