ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 8 Αυγούστου
Λατινικά ( Τεύχος Α ) Β Λυκείου - 15 Ιουλίου
Διόφαντος ΟΕΔΒ Σετ Α' Λυκείου (NTYMENΑ) - 15 Ιουλίου
Θρησκευτικά Β' Λυκείου ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
16/05Τιμή: 22,20 19,98-10%
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
-
01/07Τιμή: 10,00 3,00-70%
BEST SELLERS 2024
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΥΠΟΙ ΤΟΥ ΧΙΟΥΜΟΡ: ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ: ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ: ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ: ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
![](https://bestseller.gr/images/books/big//9/9789601217369.jpg)
Τιμή Bestseller: €12,94
Συγγραφέας: ΧΑΤΖΗΘΩΜΑΣ, ΛΕΩΝΙΔΑΣ Δ.
Εκδότης: University Studio Press
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789601217369
Ημερομηνία έκδοσης: 31/10/2008
ΑγοράΠεριγραφή
Η παρούσα μονογραφία αποτελεί τον καρπό μίας σειράς τριών ερευνών που πραγματοποιήθηκαν στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών και στο Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, για την κατανόηση της επίδρασης του χιούμορ στην αποτελεσματικότητα της τηλεοπτικής διαφήμισης. Ακολουθείται μία νέα προσέγγιση που έχει ως πυρήνα της τα δομικά στοιχεία του χιούμορ, δηλαδή τις διαδικασίες γέννησης της χιουμοριστικής διαφήμισης. Ο τρόπος λειτουργίας και δημιουργίας του χιούμορ φαίνεται ότι μπορεί να εξηγήσει σε μεγάλο βαθμό γιατί οι ερευνητές της διαφήμισης έχουν καταλήξει σε αντικρουόμενα αποτελέσματα, όσον αφορά στην επίτευξη των επικοινωνιακών στόχων με τη χρήση του χιούμορ. Με άλλα λόγια, η χρήση διαφορετικών τύπων χιούμορ στη διαφήμιση δύναται να οδηγήσει σε διαφορετικά διαφημιστικά αποτελέσματα. [...](από τον πρόλογο του συγγραφέα)
![](https://bestseller.gr/images/spacer.gif)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
![](https://bestseller.gr/images/books/processed//2/9789606450372.jpg)
ΗΓΕΣΙΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΟ ΚΟΣΜΟ ΟΙ 11 ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΗΓΕΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΣΤΕΡΝΙΣΤΕΙ
Τιμή: 16,60
Αγορά![](https://bestseller.gr/images/books/processed//0/9789600235470.jpg)
Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ 1830-2008 ΟΡΑΜΑΤΑ, ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΤΑΙΩΣΕΙΣ
Τιμή: 38,16
Αγορά![](https://bestseller.gr/images/books/processed//5/9789606271175.jpg)
ΝΕΥΡΟΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ 5 ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ, ΑΠΟ ΤΟ MARKETING ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ
Τιμή: 15,00
Αγορά![](https://bestseller.gr/images/books/processed//4/9789604188154.jpg)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ
Τιμή: 76,03
Αγορά![](https://bestseller.gr/images/books/processed//3/9789600235173.jpg)
Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΦΑΣΕΙΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τιμή: 20,14
Αγορά![](https://bestseller.gr/images/books/processed//7/9789605713577.jpg)
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ - ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ - ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
Τιμή: 26,00
Αγορά![](https://bestseller.gr/images/books/processed//6/9789604188536.jpg)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΕ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ 2η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 49,86
Αγορά![](https://bestseller.gr/images/default_pic.png)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Τιμή: 57,00
Αγορά![](https://bestseller.gr/images/default_pic.png)
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ, ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ
Τιμή: 30,00
Αγορά