ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 8 Αυγούστου
Λατινικά ( Τεύχος Α ) Β Λυκείου - 15 Ιουλίου
Διόφαντος ΟΕΔΒ Σετ Α' Λυκείου (NTYMENΑ) - 15 Ιουλίου
Θρησκευτικά Β' Λυκείου ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
16/05Τιμή: 22,20 19,98-10%
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
-
01/07Τιμή: 10,00
BEST SELLERS 2024
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ENGLISH FOR CUSTOMER CARE (+ MULTI-ROM)
Τιμή Bestseller: €33,55
Συγγραφέας: Rosemary Richey
Εκδότης: OXFORD UNIVERSITY PRESS USA
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ
ISBN: 9780194579063
Ημερομηνία έκδοσης: 10/10/2007
Αγορά10/10
Περιγραφή
"English for Customer Care is part of the Express Series. It is an ideal course for students in employment, who want to communicate better in English. This short, intensive course can be completed in 25-30 hours, so students make progress quickly. English for Customer Care can be used as a stand-alone course, for self-study using the interactive MultiROM, or alongside a coursebook such as International Express."
PRE-INTERMEDIATE
01/09
21ST CENTURY COMMUNICATION 1: LISTENING, SPEAKING AND CRITICAL THINKING SB
Lida Baker-Laurie Blass
Τιμή: 34,94
Αγορά01/09
21ST CENTURY COMMUNICATION 1: LISTENING, SPEAKING AND CRITICAL THINKING SB (+ ONLINE W/B)
Lida Baker-Laurie Blass
Τιμή: 54,54
Αγορά31/08
BLAZE 3 POWER PACK (+ THE AGE OF DINOSAURS+ BLAZE 3 PRESENTATION SKILLS + IEBOOK)
EVANS, DOOLEY
Τιμή: 66,30
Αγορά