ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 8 Αυγούστου
Λατινικά ( Τεύχος Α ) Β Λυκείου - 15 Ιουλίου
Διόφαντος ΟΕΔΒ Σετ Α' Λυκείου (NTYMENΑ) - 15 Ιουλίου
Θρησκευτικά Β' Λυκείου ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
16/05Τιμή: 22,20 19,98-10%
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
-
01/07Τιμή: 10,00
BEST SELLERS 2024
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
THE HALO EFFECT HOW MANAGERS LET THEMSELVES BE DECEIVED PB B FORMAT
Τιμή Bestseller: €10,17
Συγγραφέας: Phil Rosenzweig
Εκδότης: SIMON & SCHUSTER
Κατηγορία: ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9781847393364
Ημερομηνία έκδοσης: 05/10/2008
ΑγοράΠεριγραφή
"Why do some companies prosper while others fail? Despite great amounts of research, many of the studies that claim to pin down the secret of success are based in pseudoscience. THE HALO EFFECT is the outcome of that pseudoscience, a myth that Philip Rosenzweig masterfully debunks in THE HALO EFFECT. THE HALO EFFECT highlights the tendency of experts to point to the high financial performance of a successful company and then spread its golden glow to all of the company's attributes - clear strategy, strong values, and brilliant leadership. But in fact, as Rosenzweig clearly illustrates, the experts are not just wrong, but deluded. Rosenzweig suggests a more accurate way to think about leading a company, a robust and clearheaded approach that can save any business from ultimate failure."
ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
GETTING TO YES: NEGOTIATING AGRREMENT WITHOUT GIVING IN PB
Τιμή: 47,70
ΑγοράPENGUIN ECONOMICS : A HISTORY OF ECONOMICS THE PAST AS THE PRESENT PB B FORMAT
Τιμή: 12,70
ΑγοράTHE GUTENBERG GALAXY: THE MAKING OF TYPOGRAPHIC MAN - SPECIAL OFFER PB C FORMAT
Τιμή: 7,96
Αγορά