ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 8 Αυγούστου
Λατινικά ( Τεύχος Α ) Β Λυκείου - 15 Ιουλίου
Διόφαντος ΟΕΔΒ Σετ Α' Λυκείου (NTYMENΑ) - 15 Ιουλίου
Θρησκευτικά Β' Λυκείου ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
16/05Τιμή: 22,20 19,98-10%
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
-
01/07Τιμή: 10,00
BEST SELLERS 2024
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΣΑΣ! ΦΤΙΑΞΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΠΛΑΝΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΥΚΟΛΑ, ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ
Τιμή Bestseller: €19,89
Συγγραφέας: ΣΑΡΑΝΤΑΕΝΑΣ, ΘΕΜΗΣ
Εκδότης: ROSILI
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789607745583
Ημερομηνία έκδοσης: 30/11/2014
ΑγοράΠεριγραφή
Το βιβλίο απευθύνεται σε επιχειρηματίες μικρομεσαίων επιχειρήσεων και ελεύθερους επαγγελματίες. Αποτελεί έναν πρακτικό οδηγό που βήμα βήμα θα τους βοηθήσει να σχεδιάσουν τη στρατηγική μάρκετινγκ της επιχείρησής τους με στόχο την ανάπτυξη και την επιτυχία της.
Πλούσιο σε παραδείγματα και πρακτικές ασκήσεις και γραμμένο σε απλή γλώσσα χωρίς τους δύσκολους ορισμούς του μάρκετινγκ και χωρίς περιττή θεωρία, καθοδηγεί τον αναγνώστη να απαντήσει σε ερωτήματα, όπως:
- Πώς θα αναπτύξω την επιχείρησή μου;
- Ποια στρατηγική να ακολουθήσω για να έχει η επιχείρησή μου υγιή ανάπτυξη;
- Ποιες ενέργειες μάρκετινγκ ταιριάζουν στην επιχείρησή μου;
- Πόσα χρήματα πρέπει να ξοδεύω στην προώθηση της επιχείρησής μου;
- Πώς μπορώ να διαφοροποιηθώ από τον ανταγωνιστή μου;
- Πώς μπορώ να βρω νέους πελάτες και να διατηρήσω αυτούς που έχω;
Ολοκληρώνοντας αυτό το βιβλίο και έχοντας συμπληρώσει όλες τις προτεινόμενες ασκήσεις, ο αναγνώστης θα έχει κατανοήσει τις βασικές αρχές Μάρκετινγκ και θα είναι ικανός να θέσει τις βάσεις για τη σωστή κι έξυπνη ανάπτυξη της επιχείρησής του.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΧΟΝΔΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΑΡΧΕΣ, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ, ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ, CASE STUDIES 2Η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 24,10
ΑγοράΟ ΚΟΤΛΕΡ ΓΙΑ ΤΟ MARKETING ΠΩΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΤΕ, ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ
Τιμή: 7,42
ΑγοράΑΓΓΛΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΟΑΓΓΛΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΜΕ ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ, ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΚΤΙΚΗΣ
Τιμή: 38,04
ΑγοράΙΑΤΡΙΚΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΣΤΟΝ 21Ο ΑΙΩΝΑ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ MANAGEMENT
Τιμή: 5,60
ΑγοράΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Τιμή: 29,86
ΑγοράΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
Τιμή: 15,42
ΑγοράBUSINESS / MANAGEMENT CEO ΠΩΣ ΘΑ ΦΤΑΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Τιμή: 10,95
ΑγοράΔΗΜΟΣΙΑ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ, ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
Τιμή: 11,21
ΑγοράΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ: Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ
Τιμή: 5,60
Αγορά