ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 8 Αυγούστου
Λατινικά ( Τεύχος Α ) Β Λυκείου - 15 Ιουλίου
Διόφαντος ΟΕΔΒ Σετ Α' Λυκείου (NTYMENΑ) - 15 Ιουλίου
Θρησκευτικά Β' Λυκείου ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
16/05Τιμή: 22,20 19,98-10%
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
-
01/07Τιμή: 10,00
BEST SELLERS 2024
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
BRAND, Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
Τιμή Bestseller: €8,96
Συγγραφέας: ΝΑΛΜΠΑΝΤΗΣ, ΜΙΧΑΗΛ Ε.
Εκδότης: Φερενίκη
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789609513227
Ημερομηνία έκδοσης: 30/09/2013
ΑγοράΠεριγραφή
Γιατί οι περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις και οργανισμοί αποδεικνύονται αδύναμοι στη δημιουργία και εγκαθίδρυση ισχυρών brands σε εθνικό, αλλά και παγκόσμιο επίπεδο;Σε αυτό το ερώτημα έρχεται να δώσει απάντηση το πρώτο ελληνικό βιβλίο για το branding. O αναγνώστης έχει την ευκαιρία να μάθει για την έννοια brand, για τους φορείς του, το branding, τη στρατηγική, αλλά και τους πέντε κρίσιμους παράγοντες τους οποίους καθορίζει και από τους οποίους επηρεάζεται, εμπλουτισμένους με πολλά παραδείγματα. Απευθύνεται λοιπόν σε όλους όσοι, είτε ως επιχειρηματίες είτε ως καταναλωτές, ενδιαφέρονται για το brand και τον τρόπο που μπορεί να λειτουργήσει καταλυτικά σε κάθε επιχείρηση.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ MANAGEMENT ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΜΙΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Τιμή: 6,17
ΑγοράΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ MANAGEMENT Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΗΓΕΤΗ-ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΟΧΗ ΠΕΡΙ ΣΥΣΚΕΨΕΩΝ
Τιμή: 5,58
ΑγοράΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΩΝ
Τιμή: 15,21
ΑγοράΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ: ΔΙΑΛΟΓΟΙ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ MANAGEMENT
Τιμή: 5,60
ΑγοράΟΙ 21 ΑΠΑΡΑΒΑΤΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΘΑ ΣΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ
Τιμή: 21,00
ΑγοράΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΔΙΝΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΩΣ ΝΑ ΦΤΑΣΕΤΕ ΣΤΟ ΝΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Τιμή: 10,00
ΑγοράΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΣΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ MUSA
Τιμή: 22,00
ΑγοράΠΩΛΗΣΕΙΣ ΜΕΣΩ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Τιμή: 5,60
ΑγοράΠΩΣ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ MANAGEMENT
Τιμή: 6,20
ΑγοράΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ MANAGEMENT
Τιμή: 6,20
ΑγοράΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ
Τιμή: 12,72
ΑγοράΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ 5η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 18,35
Αγορά